דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תהליך בניית אתר אינטרנט 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 1707 פעמים ]

תהליך בניית אתר אינטרנט 

 

בניית אתר אינטרנט כיום הינה דרך להצלחה ומפתח לקשרים ודרכים עבורך ועבור העסק שלך, כיום רכישת אתר אינטרנט צריכה להתבצע אצל חברות לבניית אתרי אינטרנט אשר מתמחות בתחום בניית אתרים.

 

הליך בניית אתר אינטרנט 

 

- ראשית, עלייך לבחור את סוג האתר, מהות אתרך ולאפיין את אתר האינטרנט ביחד עם חברה לבניית אתרים על מנת להגיע לאיפיון מדוקדק ומדוייק של אתר האינטרנט שהנך הולך להקים.

 

- כעת יש לך איפיון אתר אינטרנט מקצועי והחברה לבניית אתרי אינטרנט יכולה להתחיל בתהליך עיצוב ומיתוג אתר בדרך כלל חברות שמכבדות את עצמן מחזיקות במעצבי אתרים אשר עברו הכשרה מקצועית בעיצוב אתרים ויודעים לעמוד על הדגשים של נוחות המשתמש (UI) וחווית המשתמש (UX) בעת עיצוב אתר האינטרנט. עיצוב האתר מואשר על ידי הלקוח ואשר לעבור לשלב הבא.

 

- קידוד אתר אינטרנט והמרת תמונת העיצוב לקוד, בשלב הזה נפרדים ממעצב האתר ונפגשים עם המתכנת, הוא ילווה אותכם לאורך כל הדרך עד מועד סיום אתר האינטרנט, קידוד אתר אינטרנט מתבצע באופן מקצועי וצריך לעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים של W3C, קידוד אתר צריך להיות מותאם לכל הדפדפנים וגמיש לכל הרזולוציות. בעת קידוד אתר אינטרנט יש ליחס חשיבות גם למנועי החיפוש ולכתוב קוד נקי ומסודר על מנת שמנועי החיפוש ובראשם GOOGLE, "יבינו" ויעזרו לאתרך להתקדם בדרך למעלה.

 

- תכנות אתר אינטרנט והלבשת מערכת לניהול תוכן (CMS), המתכנת ממשיך לשלב הבא שלב התיכנות, פתיחת מסד נתונים לאתר האינטרנט שלך, הלבשת מערכת לניהול תוכן תספק לך גישה נוחה ופשוטה לעריכת התכנים באתר, החלפת תמונות, יצירת עמודים ועוד פיצ'רים נוספים שהחברה לבניית אתרי אינטרנט מספקת עבורך. כעת נותר רק להזין תכנים באתר האינטרנט שלך ולהמשיך לשלב הבא.

 

- קידום אתר אינטרנט, מי לא רוצה להופיע במקום הראשון בגוגל? כולם אבל יש מקום רק לאחד, לכן קיימות מלחמות אינסופיות בקידום אתרים, מה שחשוב הוא להתחיל מהיסוד! עוד בשלב קידוד אתרך יש לשים דגשים על תקינות הקוד, סדר הקוד, התאמה ואופטימיזציה של קוד אתרך למנועי החיפוש. 

מיכוון שהתחרות כה גדולה בשוק קידום אתרי אינטרנט, המחירים בהתאם ושיווק אתרך במנוע החיפוש בצורה אורגנית הוא יקר מאוד. קיימת עוד שיטה להיות מעל כולם בגוגל, קידום ממומן - אתה משלם לגוגל על כל קליק שלוחצים על המודעה שלך ונכנסים לאתרך, האומנם השיטה הזו יקרה גם היא, אבל מאפשרת לך שליטה מלאה על ניהול תקציב, תוכל להגיע בין רגע לתוצאת החיפוש שבה אתה חפץ, לא כמו בקידום אתרים אורגני שהנך ממתין במשך 3~4 חודשים רק על מנת לראות תוצאות רישוניות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב